ze by HW?

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Úterý Březen 18 12:48:23 CET 2003

> Petr's mailing list <lists na seznam.cz> wrote:
> -> Debian woody, verze jadra 2.4.20-pre5. Jadro jsem sebral na kernel.org a
> -> patchnul jsem ho pro xfs filesystem.
>
> priamo v debiane su balicky jadra 2.4.18 aj xfs - existuje nejaky dovod
> tahat vanilla jadro (a este k tomu pre-release)?

Debiani patche by se daly spocitat na prstech jedne ruky. Jediny
pozorovatelny efekt, ktery pro me maji, je ten, ze cas od casu nejaky
patch proti vanilla ma failed hunks :)

Jinak duvodu pouzivat kernel > 2.4.18 bych par dohromady dal, napr. s 60GB
IBM v PC se starym biosem bych si bez 2.4.19 prilis neuzil ...

-- Honza Houstek