router a 2x pcmcia karta - jak zarucit eth0 jako ethernet

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Úterý Březen 18 14:17:47 CET 2003

> Mam v notebooku v Debianu 3.0 s kernelem 2.4bf rozchozene dve sitove
> karty jedna ethernet a druha wireless, po zapnuti notebooku je ethernet
> jako eth0 a wireles jako eth1, ale pokud karty zasunu rucne, tak je eth0
> prideleno te, ktera byla zasunuta jako prvni a to i presto, ze v
> /etc/modules.conf mam:
> alias eth0 xirc2ps_cs
> alias eth1 orinoco_cs,
> ale to asi neni ten spravny smer. :-(

Tohle se tu uz kdysi resilo, teda pro klasicke sitovky, vysledek z toho byl
ten, ze ovlivnit to nejde nastavenim nejakych parametru, ale ovlivnenim
poradi v jakem je najde kernel (jak uz si nepamatuju, mozna prohazenim ve
slotech). Jsou-li karty stejne (pouzivaji stejny ovladac), pak se poradi
urcuje podle jejich MAC.
Tohle mi nejak utkvelo v hlave (a pro vas by z toho plynulo, ze s tim nejde
nic delat), ale mozna je to (uz dneska) uplne jinak :-))

S pozdravem Zdenek Bohm