SDL a zvuk u her

Bohdan Milar milar na tyflocentrum-ol.cz
Úterý Březen 18 14:34:01 CET 2003

On Fri 14. March 2003 18:38, you wrote:

> Myslím, že to má něco společného s (ne)podporou mp3 v RH8. Už nevím, co jsem
> přesně doinstaloval, ale TuxRacer mi chodí i se zvukem.

Zajímavá úvaha. Nicméně neřeší to problém, že u některých her (např. heroes
nebo tuxracer u RH7.3) je zvuk o několik desetin sekundy zpožděn. Setkal se
někdo s tímto efektem?

HW: Athlon 900, VIA chipset, NVidia GeForce 2, SB Live 1024, 256 MB RAM

S pozdravem

Bohdan Milar