nový souborový manažér pro xwin

Peter Cernoch pcernoch na volny.cz
Úterý Březen 18 15:23:35 CET 2003

> ./pfm: error while loading shared libraries: libqtintf-6.5-qt2.3.so: cannot
> open shared object file: No such file or directory
>
> a tieto kniznice som ani nenasiel :(

Asi jsem na to dostatecne neupozornil v instalaci, omlouvam se
a trochu stranku predelam.

Na zacatku sekce "Instalace" je jako bod "1" uvedeno

  "stáhnout a nainstalovat runtime knihovny Kylixu"

Je tam rovnez uvedeno ze odkaz na ne je pristupny pres
link "Další projekty" - je tam mozno stahnout zabaleny
soubor KylixRuntimeQt.tgz (titulek je "Kylix2 knihovny").
Je tam i navod k pouziti :

Rozbalit nekam kde to bude pristupne (tj. do nektereho
adresare uvedeneho v souboru /etc/ld.so.conf)
a v terminalu zadat prikaz

ldconfig

kterym se tyto knihovny zpristupni.
(Archiv muzete rozbalit pomoci prikazu

tar -xvzf KylixRuntimeQt.tgz

nebo - jestli vam nevyhovuje prikazova radke -
pres file manazera mc.)

Pak by to uz melo fungovat bez problemu - kdyz tak se ozvete.

P.