Mandrake pres rsync

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Úterý Březen 18 16:14:15 CET 2003

On Út, 2003-03-18 at 15:40, Ivo Panacek wrote:
> Ahoj,
>
> nevite nekdo, zda a kde je ke stazeni Mandrake cooker
> pres RSYNC? Ja ho totiz uz mam (pres ftp), ale nejak
> to neprezila prava a instalace mi chcipa. Domnivam se
> ze duvodem je chybejici chmod +x u spravnych souboru.
> Zatim to dam vsem a vsude, ale rad bych si ty prava syncnul.

Hmm, tak jsem jednak nasel, ze to jde ze Sunsite (tam je zatim plno),
ale soucasne jsem zjistil, ze v tom asi problem nebude.

Ja se totiz snazim instalovat pres pxeboot. S redhatem
v tom nejsou problemy, rozchodil jsem posleze i LTSP
bez etherbootu.

Ale Mandrake nejak odolava. Nedari se mu prejit to stage2 a pise
cca toto:

error in exec of stage2 :-(
trying to execute '/usr/bin/runinstall2' from the initialization volume
the following fatal error occured
FATAL ERROR IN STAGE1: No such file or directory

Ale on si predtim spravne namontoval disk z NFS
a nejak nevim, jak odchytit, co se nepodari:
stahnout ten soubor, namontovat ho, ...

S Mandrakem nemam jeste moc zkusenosti.

Nevite nahodou o (hotovem) reseni?

ivo