mplayer na PII350MHz 64MB RAM -VESA mode

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Středa Březen 19 11:47:35 CET 2003

On Wed, Mar 19, 2003 at 06:59:57AM +0100, Karel Bednar wrote:
> dostal jsem se k masine uvedene v subj v relativne tichem provedeni s
> (mozna naivni) predstava prehravace:
> 1) "hola" instalace RH 7.2  bez X - O.K.
> 2) MPlayer 0.90rc4-RPM-3.1 vcetne vsech závislostí - O.K
> 3) mplayer -vo help
> 4)jak nakonfigurovat mplayer.conf abych mohl prehravat ve VESA modu ?
> Muze me nekdo nakopnout spravnym smerem ci se podelit o zkusenosti.
>  predem dekuji
> Karel Bednar

Našel jsem na http://movix.sourceforge.net celkem zajímavý instantní
přehrávač, který používá mplayer a nepotřebuje HDD. Bootuje se z CD
a umí i VESA. Zvládá i české titulky, které jsem si patřičně upravil
pro win-1250. Na CD zabere jen asi 24MB, dá se tam přihrát i film.

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz