kill procesu v stave "uninterruptible sleep"

Tomas Kouba tomas na jikos.cz
Středa Březen 19 12:54:17 CET 2003

On Tue, 18 Mar 2003, Kilian Igor wrote:

> Prajem prijemny den.
>
> Par krat sa mi stalo, ze pri operaciach s paskovou jednotkou
> sa dany proces (vacsinou prikaz mt) dostane do stavu "uninterruptible
> sleep". Ten proces nedokazem zhodit ani pomocou kill -9. Neviete
> ci sa to nejak da? Drzi mi totiz device paskovej jednotky a zbavit
> sa ho da iba restartom servera.
> V logoch nie su ziadne chybove hlasky pre paskovu jednotku.

Process, ktery je zrovna v kernelu nemuzete zabit ani pomoci kill -9
(vedlo by k chaosu ;).
Na odstraneni takovych procesu IMHO zabira jen reset. Proc se zasekne v
kernelu nedokazu takhle rict. Chyba muze byt v HW nebo v ovladaci. Zkuste
mozna noveji ovladac, ale bez chybove hlasky tezko rict.

--
-- Tomas Kouba