podpora usb v jadre

Ctibor Ott ctiborot na volny.cz
Středa Březen 19 13:44:02 CET 2003

On St, 2003-03-19 at 00:01, Ondrej Svejda wrote:
> Zdravím,

> Dopsat to nestačí. Jsou to patche do kernelu, takže ho musíte překompilovat.

> Ty dva patche jsou víceméně shodné. make modules jako součást kompilace
> kernelu musíte provést u obou.

Bohužel ani google ani archiv konfery neříká nic na dotaz "jak
instalovat patch" apod, je někde návod?Napadá mě, že ta znaménka +- a
čísla řádků asi slouží k nějaké automatizované instalaci toho patche.
Nebo všichni instalují patch opisováním?

Make modules je třeba spouštět v nějakém konkrétním adresáři?

Ctibor