Graficke SCP ?

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Středa Březen 19 14:10:32 CET 2003

> 	Ehm, co mate proti HTTP tunelovanem v SSL? Myslim, ze Vase pozadavky
> zcela splnuje. Nemohu za to, ze bezne implementace jsou pouze z pozice
> 'readera'...
>
> PS: Pozor, nemyslim publikacni systemy v PHP ci cimkoli jinem, mluvim ciste
> a pouze jen o protokolu HTTP tak, jak je definovan v RFC1945.

OK, a jak pres http udelate ls? Ja nezpochybnuju fakt, ze protokoly
umoznujici bezpecny transport souboru tu jsou (v podstate cokoliv /ssl).
Ja ale chci, aby to melo ftp-like klienta. Ano, existuje cosi, co se
jmenuje WebDAV, zatim toho o tom moc nevim, ale chystam se na to.

-- Honza