Graficke SCP ?

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Středa Březen 19 14:37:12 CET 2003

On Wed, 19 Mar 2003, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Prosim? Na to Vam snad staci metoda GET, ne?

Ja bych k tomuto tematu jen dodal (pokud to uz v tomto threadu padlo tak
se omlouvam, nesledoval jsem ho od zacatku), ze existuji takzvane WebDAV
rozsireni HTTP protokolu, ktere umozuji pomerne inteligentni praci se
soubory na vzdalenem serveru. A samozrejme je mozne to pouzivat zabalene
do https.
Klientu existuje dostatek pro vsechny mozne platformy.
Server je mozny napriklad jako modul do apache.

http://www.webdav.org/

--
JiKos.