Graficke SCP ?

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek Janousek na FoNet.Cz
Středa Březen 19 14:53:36 CET 2003

	Prominte, ale ono RFC1945 nejak definuje, jak ma tento vygenerovany
index vypadat? Ja jsem rekl, ze na moznosti, co poptaval kolega Houstek
(sorry, jestli to pisu nepresne) staci 'standardizovany' protokol HTTP
definovany v RFC1945. To, ze tento protokol rigorozne nedefinuje vsechno, co
jim lze prenest je naopak velmi zadouci - stejne jako sifrovani resi SSL/TLS
v podobe HTTPS, stejne tak dalsi veci muze resit jiz zmineny WebDAV ci jine
rozsireni - podstata vsak zustava stejna a jako zaklad mame HTTP - a pokud
byl poptaval zakladni FTP-like klient (byt graficky), coby nahrada za to, ze
SSH 'pozaduje' shell pristup, rikam ze HTTP je dobrym kandidatem a ma na to
capabilities... - nesouhlasite? Pokud ano, uvedte prosim konkretne v cem.