OpenOffice 1.0.2

Stepan Liska stepan na comlinks.cz
Středa Březen 19 15:31:12 CET 2003

Rekl bych, ze tazatel mel na mysli zejmena otazku multilicencovani a
priznam se, ze me to taky neni uplne jasne.

Muzu si tedy vybrat co se mi zlibi? To by zrejme znamenalo, ze mohu
pouzit (dle LGPL) nejake knihovny, ci kusy kodu ve svem programu?
Predpokladam ze je to proto, aby se daly psat ruzne connectory do OO?

Stepan Liska.