OpenOffice 1.0.2

Martin Hassman martin.hassman na vscht.cz
Středa Březen 19 16:10:26 CET 2003

stepan na comlinks.cz (Stepan Liska) wrote in
news:3E787F30.6070809 na comlinks.cz:

> Rekl bych, ze tazatel mel na mysli zejmena otazku multilicencovani a
> priznam se, ze me to taky neni uplne jasne.

Ja bych rekl, ze GPL nijak neodlisuje multilicencovani od instalace na
jeden pocitac. Stejne tak lze GPL programy pouzivat u sebe doma, jako je
nainstalovat do kancelari po cele firme. GPL pouziva pojem 'distribuovani
programu', ale to nijak neodlisuje mezi 1 a >1.

> Muzu si tedy vybrat co se mi zlibi? To by zrejme znamenalo, ze mohu
> pouzit (dle LGPL) nejake knihovny, ci kusy kodu ve svem programu?
> Predpokladam ze je to proto, aby se daly psat ruzne connectory do OO?
>
> Stepan Liska.

No s tou LGPL to mozna bude trochu slozitejsi, podivejte se na
http://www.openoffice.org/license.html Ale nejak se v tom motam. Mel jsem
pocit, ze OO byl povodne uvolnen v kombinaci GPL/SISSL. Podobne jako treba
mozilla byla pod NPL/MPL, ale te LGPL jsem si vsiml az dnes, nejsem si
jisty, zda tam byla od zacatku. Ale ted na http://oo-
cs.sourceforge.net/download.php ctu, ze:

[citace]
Binární podoba české verze OOo, stejně jako anglická, je dostupná pod
dvěma licencemi: SISSL a GNU LGPL. Licence překladů je GNU GPL.
[/citace]

Tak se radeji odmlcim a necham si to vysvetlim nekym znalejsim.

martin

--
Martin Hassman
Institute of Chemical Technology in Prague