programovani v X

Ondrej Tuma konference na webjet.cz
Středa Březen 19 16:19:21 CET 2003

Hojky,

tak k tomuhle se taky chystam, ale uz docela dlouho, nicmene situace je
asi takova:

Qt je stale jeste ve hvezdach, nebot pokud vim do ted neni jasne, jestli
se autori nerozhodnou pro komerci ci ne..

Xt tam je to pokud jsem to dobre pochopil velice zajimave, ale neprinasi
takove kvality jako nadstavby, zase vysledek by mel byt nejen
stabilnejsi ale také mene narocnejsi na HW

GTK ma hned nekolik vyhod, vedle toho ze je velmi rozsirene, existuji i
projekty jako PHP-GTK, GTK under Win32 viz treba Gimp, nebo GTK under
pascal viz FreePascal, pokud vim tak porblemy s licenci rozhodne nama, a
jeji knihovny jsou pouzivany v kde jakem programu, asi stale jeste vice
nez u QT, takze vetsinou si uzivatel nebude muset neco special
doinstalovat. Ale je to preci jen nadstavba...

--
Ondrej Tuma

Unix-like system is the best operation system from the top of the world.
I'm lucky BSD and linux user. :) Use unix-like, be free. :)
www.webjet.cz  www.mirnet.cz