Highpoint Rocket100 alias HPT370A

Jirka 'Eagle' Novák eagle na unicode.cz
Středa Březen 19 15:35:55 CET 2003

> To je divne chovani. Nemate problemy s nastavenim Master / Slave
> ?

Mam dojem, ze jsem tam mel cable select. To jeste overim.

> Ovladace eistuji primo v kernelu uz docela dlouho :
> ATA/IDE/MFM/RLL support  --->
> 	IDE, ATA and ATAPI Block devices  --->
> 		<*>     HPT36X/37X chipset support

Tuto volbu tam nevidim - mam tam "HPT366/368/370 chipset support" - kdyz
se podivam na Help (ano, pouzivam make menuconfig), vidim seznam
podporovanych chipsetu:
  HPT366 is an Ultra DMA chipset for ATA-66.

  HPT368 is an Ultra DMA chipset for ATA-66 RAID Based.
  HPT370 is an Ultra DMA chipset for ATA-100.

HPT370A tam neni. Proto jsem patral timto smerem. Jeste zkusim nastaveni
disku na kanalu, a pak to vyhodim. :-D

Kazdopadne diky.
--
Jirka 'Eagle' Novák