VT8233A -problem se zvukem

hynar na centrum.cz hynar na centrum.cz
Středa Březen 19 22:30:28 CET 2003

Zdravim,

chte, nechte se musim pripojit. Snazil jsem se rozchodit tento chip
pod M$Win98(samozrejme ne svymi, zadne nemam) a instalace se nikdy
nepodarila. Zkousel jsem to i pod Linux Mandrake 9.0, tam to jelo ale
jaksi divne, pokazde to vyhodilo hlasku o chybe pri nejakem ctl_neco
(nepamatuju si to uz presne, snad audio_ctl, ale to bych kecal).
Podivne chovani spocivalo v tom, ze kdyz jsem v xmms posunul na dalsi
pisnicku tak to chvili tuhlo a pak to preskocilo, ale zase chvili
nehralo. Ponekolika takovych zatuhnutich zatuhl cely system.

K tomuhle chipu by me ale zajimala jeste jina vec. Chlapik v obchode
mi tvrdil, ze ten chip dokaze 5+1. Ven vedou ale pouze 3 diry, z nichz
pouze jedna je vystupni. Ja si myslim ze kecal, jinak bych musel do te
jedne diry pripojit jakymsi podivuhodnym zpusobem 3 kabliky.

Martin Hynar

Chcete ADSL na mesic zdarma?  http://user.centrum.cz/redir.php?url=http://www.in192.cz