LIRC

Petr Klima xklima08 na stud.fit.vutbr.cz
Čtvrtek Březen 20 00:27:47 CET 2003

Petr Stehlik wrote:
> To je skoro skoda, aby vam kazdy psal naprimo. Konference je snad od
> toho, aby se ostatni ucili na problemech a resenich druhych.
>
> Napr. ja jsem taky resil a NEvyresil skoro vsechny problemy kolem
> televize. Mam vam taky psat, anebo bude lepsi, kdyz si jen neco prectu
> tady v konfe?

Problem je, ze jsem chtel tuhle konferenci pripravit o thread, ktery
ac ma v nazvu LIRC, resi vsechno jineho (treba jak zkompilovat
program, jak je videt v jine casti threadu). Na konci snazeni jsem
hodlal tazateli doporucit, aby dokonference napsal reseni problemu.
Kdyz uz jsme u toho, puvodni tazatele moc casto reseni problemu (pokud
se naslo) asi nepisou....
A kdyz uz mluvite o tom, ze jste vsechny problemy kolem televize
nevyresil, co vam brani, abyste se zeptal? Mozna jsem se spatne dival,
ale nevsiml jsem si, ze by kolem bttv nejaky thread posledni dobou
sel. Tezko se odpovida na nevyrceny dotaz.

--
Petr "Tosuja" Klima
mail: xklima08 na stud.fit.vutbr.cz