Graficke SCP ?

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Březen 20 02:31:38 CET 2003

> Prominte, ale ono RFC1945 nejak definuje, jak ma tento vygenerovany
> index vypadat? Ja jsem rekl, ze na moznosti, co poptaval kolega Houstek
> (sorry, jestli to pisu nepresne) staci 'standardizovany' protokol HTTP
> definovany v RFC1945. To, ze tento protokol rigorozne nedefinuje
> vsechno, co jim lze prenest je naopak velmi zadouci - stejne jako
> sifrovani resi SSL/TLS v podobe HTTPS, stejne tak dalsi veci muze resit
> jiz zmineny WebDAV ci jine rozsireni - podstata vsak zustava stejna a
> jako zaklad mame HTTP - a pokud byl poptaval zakladni FTP-like klient
> [...]

Ano, s timto souhlasim. Je zrejme, ze protokolu pro prenos souboru je
spousta a vetsina lze zabalit do SSL, i to, ze HTTP je jednim z tech
rozumnejsich pro pozadovany ukol. Me ale slo o hotove a co nejvice
standardni reseni. Uz jsem priznal, ze WebDAV zatim neznam, nicmene ze se
chystam do toho proniknout (zatim jsem to jednou zkusil jako modul do
apache a narazil jsem na nejaky zvlastni problem, ktery jsem pak nemel cas
a naladu resit). Pokud to skutecne splni to, co ocekavam, tak je muj
problem vyresen.

Zatim pouzivam FTP/ssl (bud pres modul do proftpd nebo pres patch
pro bsd-ftpd) a jako klient pro FileZillu (GPL licence, pro windows).

-- Honza Houstek