SuSE 8.2 a Exchange 2k

Petr Kania kania na suse.cz
Čtvrtek Březen 20 08:01:29 CET 2003

Bohdan Linda ve svém dopise z St 19.bře v 14:36 uvedl(a):
> Zdravim vespolek,
>
> Tak nejak jsem se docetl, ze SuSE uvolnilo novou verzi, kde jsou schopni
> konektit KOrganizer, KMail a kontakty na M$ Exchange. Jet to zalezitost
>  SuSE a nebo KDE? Porpripade jake s tim mate zkusenosti?

Zkusenosti s verzi 8.2 budou asi nevelke:-) ale pokud jsem Vas dobre pochopil
tak mate na mysli "Ximian Connector"

Neni to soucast KDE a SuSE na tomto projektu spolupracuje se spolecnosti
Ximian -vse bude soucasti produktu SuSE Linux Openexchange Server.

viz http://www.suse.de/en/company/press/press_releases/archive03/ximian.html

--
Best Regards / S pozdravem,

Petr Kania
Production and sales department senior member
Samostatny pracovnik produkce a prodeje
SuSE CR, s.r.o.                  e-mail: petr.kania na suse.cz
Drahobejlova 27                  tel: +420 2 96 54 23 73
190 00 Prague 9                  fax: +420 2 96 54 23 74
Czech Republic                   http://www.suse.cz