flash creator pod GNU/GPL a pro linux

Pavel švarc stefan.samecek na volny.cz
Čtvrtek Březen 20 08:36:51 CET 2003

Matus fantomas Uhlar wrote:

> Pavel švarc <stefan.samecek na volny.cz> wrote:
> ->> Uvedu vám jeden argument proč nepoužívat bannery ve flashi:
> ->> Pokud chci otevřít odkaz v jiném okně (což je jediný způsob, kterým
> jsem ->> ochoten klikat na nějaké bannery :o), tak se mi fash bannerů
> otevře úplně ->> jiná nabídka, než potřebuju. Možná je to drobnost, ale
> velice mě otravuje ->> :o)
> -> no to je spíše způsobeno nešvarem v bannerové reklamě vůbec. Na
> málokterém -> serveru se vám po kliku na banner otevře nové okno.
>
> prosim vas precitajte si este raz prispevok na ktory reagujete a netvredte
> [...]
přečetl jsem a stále si myslím že mluvím k věci
prostě pokud na mém serveru je odkaz který vede na jiný měl by se otevřít do
nového okna, jinak mě návštěvník opustí hned po kliku na top banner a už se
třeba ani nevrátí :O))

> -> a co se týče Flashe tak tam je target odkazu myslím věcí programátora
> toho -> banneru
>
> programatorov tvoriacich zbytocne odkazy targetovane do _new by som
> nakopal niekam. Rovnako by som uvital moznost to ignorovat a odkazy
> otvarat a vkautlnom okne. Ak chcem nove okno, mozem si ho urobit sam a
> odkaz pretiahnut z prveho okna alebo kliknut na odkaz pravym tlacidlom a
> nastavit 'open in new window' co mi prave flash znemoznuje...
ano znemožňuje, ale na vině je buď flash plugin nebo sám browser, neboť ani
jeden nám nedá možnost volby.
Vzhledem k mému dříve uvedenému názoru, je tedy podle mě lepší aby se
takovéto věci, pokud jejich cíl leží mimo daný server, otevírali do nového
okna

Stefan