Highpoint Rocket100 alias HPT370A

Jirka 'Eagle' Novák eagle na unicode.cz
Čtvrtek Březen 20 12:43:18 CET 2003

> Měl jsem podobné problémy s HPT372. Našel jsem dvě řešení:
>   a) zakázat DMA - rychlost 6 MB/s - nepřijatelné
>   b) použít jádro 2.4.20-ac2 (patche Alana Coxe) - chodí bez problémů
> Možná to u vás pomůže také.
>
>                                                            Michal Kubeček

Tak jsem si stahnul Alanuv patch, ale nepomohlo to.
Co se tyka nastaveni Master / Slave, tak se mi nechtelo vyndavat disk -
v BIOSU dotycneho radice je ale videt, ze detekuje ten disk jako primary
master, tak to snad bude v poradku.

Krome toho jsem narazil na zajimavou vec - kdyz zakompiluju volbu "boot
off-board chipsets first", tak to kanaly na HPT oznaci jako ide0, ide1,
ackoli volbu ide=reverse v /etc/lilo.conf nevidim. Ale tim to neni.

Nejaky dalsi napad by nebyl? ;-)
--
Jirka 'Eagle' Novák
registered linux user #173581