ext3 a quota

O. Novy onovy na nomi.cz
Čtvrtek Březen 20 15:50:03 CET 2003

Ja pouzivam quoty na RH 7.3 kde jsem si zkompiloval svoje jadro 2.4.21-pre2-jp15 - bez problemu bezi. Na standartnich 2.4.18-x od RH jsem taky nemel zadne problemy. Myslim ze se tomu da verit.

--

	Jedna ze dvou legend, které se týkají založení Ankh-Morporku,
vypráví o tom, že dva osiřelí chlapci, kteří město vystavěli, byli coby
nemluvňata nalezeni a odkojeni hrošicí. Most lemuje osm heraldických
hroších figur obrácených hlavami k moři. Říká se, že až nastane čas a
město se ocitne v nebezpečí, hroši oživnou a dají se na útěk.
		-- T. Pratchett: Pyramidy