2.4.20, ext2, velky adresar, Oops v prune_dcache()

Milan Kopacka Milan.Kopacka na seznam.cz
Čtvrtek Březen 20 23:22:56 CET 2003

Prijemny podvecer vespolek,

uz celkem pravidelne mi pada texpire z leafnode pri behu na
cca. 120kB adresari s jednou newsgrupou.

V syslogu mam pro ten proces "Unable to handle kernel paging request",
ksymoops mi prozradilo, ze sleti v prune_dcache(), takze mam
za to, ze to ma souvislost s tim velkym adresarem (dokud byl
"prazdnejsi", tak texpire ty pady nezpusoboval)..

Kernel je 2.4.20; filesystem ext2.

Nez to zacnu ladit, chtel bych se zeptat, na co se zamerit,
pripadne, jestli nema nekdo povedomi o tom, ze by neco podobneho
bylo nekde opraveno.

dekuju

  Milan Kopacka