mail na sms s "+" (was: Re: hlidani /var/log/messages || monitor httpd

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Březen 21 12:01:52 CET 2003

: Odesílatel: Martin Kokes <martin.kokes na site-well.bezpomlcky.cz>
: > : Odesílatel: Martin Duda <Martin.Duda na hrad.cz>
: > : >>e-mail (bez lokalniho SMTP!) pokud v souboru /var/log/messages se
zrazu
: > : >>
: > : Tomu moc nerozumim, jak chcete poslat e-mail bez smtp?
: >
: > proste tam neni SMTP server, ale vim, ze treba pod windows existuje
cmdline
: > programek, ktery umi mail odeslat (hraje si po dobu odesilani na
jednoduchy
: > SMTP server).
:
: Ze by launchmail?

Uz jsem si tam dal X let stary balicek exima. Mail mi to na mail posila,
jen netusim jak obejit "+" na zacatku adresy +420... na sms.errortel.cz kdyz
chci aby mi to dalo hlasku na tölöfön. Omlouvam se za dotaz, vim ze uz tu
sel Xkrat, ale v poznamkach ho uz nemam (asi se za ta leta vyparil diky
unikatnim destrukcnim vlastnostem modernich disku).

Ted nemam jak to testnout, ale je tohle spravne?

	mail -s subj \+420...

Diky,

JL.