mplayer a newbie

Petr Šumpich psumpich na elinkx.cz
Pátek Březen 21 10:15:32 CET 2003

trapim se s mplayerem, ktery mi pousti modrou obrazovku, zvuk jede v
pripadech avicek a nekterych mov souboru (vetsich).
Pravdepodobne mam spatne nejake cesty a konfiguraci. Muzete mi nekdo
poradit co delat? (Rovnez tento problem - instaloval jsem jej  s
--enable-gui - presto  gui nejsem schopen nikde dohledat.

Vim ze jsou to spise problemy moje - ze obecneneznam linux temer vubec,
ale nakopnete me co mam delat (obecne netusim jak pristupovat ke config
file - ktery ale zatim jak mi konzole hlasi asi ani nemam na spravnem
miste).

Posilam IMHO kritickou cast vystupu:

Reading config file /usr/local/etc/mplayer/mplayer.conf: není souborem
ani adresářem
Reading config file /root/.mplayer/config
Reading /root/.mplayer/codecs.conf: can't open
'/root/.mplayer/codecs.conf': není souborem ani adresářem
Reading /usr/local/etc/mplayer/codecs.conf: 50 audio & 135 video codecs
font: can't open file: /root/.mplayer/font/font.desc
font: can't open file: /usr/local/share/mplayer/font/font.desc
Using Linux hardware RTC timing (1024Hz).
Can't open input config file /root/.mplayer/input.conf : není souborem
ani adresářem
Can't open input config file /usr/local/etc/mplayer/input.conf : není
souborem ani adresářem
Falling back on default (hardcoded) input config