mail na sms s "+" (was: Re: hlidani /var/log/messages || monitor httpd

Michael Mráka Michael.Mraka na GTSgroup.cz
Pátek Březen 21 12:57:58 CET 2003

Jaroslav Lukesh wrote:
% Uz jsem si tam dal X let stary balicek exima. Mail mi to na mail posila,
% jen netusim jak obejit "+" na zacatku adresy +420... na sms.errortel.cz kdyz
% chci aby mi to dalo hlasku na tölöfön. Omlouvam se za dotaz, vim ze uz tu
% sel Xkrat, ale v poznamkach ho uz nemam (asi se za ta leta vyparil diky
% unikatnim destrukcnim vlastnostem modernich disku).
%
% Ted nemam jak to testnout, ale je tohle spravne?
%
% 	mail -s subj \+420...

A co
	mail -s subj 00420...
:)

% Diky,
%
% JL.

--mm                                                            Michael Mráka