mplayer a newbie

Sumpich, Petr PSumpich na elinkx.cz
Pátek Březen 21 13:39:40 CET 2003

Karta / SiS6300 na notebooku, GUI Accelerator+3D,
Ulozil jsem to co mate v configu / deje se nemlich to same, ech to je
nahouby. Xine se mi zase cykli - chce kodek a pritom mi oznami ze nema gui a
nemuze pokracovat a opacne :-).

Chci mplayer, ale je to pruda - podle me mi chybi nejak dat dokupy kodeky.
Verze je z 3.3.2003 (z CVS).
Mam poslat cely ten start prehravani?
P.

-----Original Message-----
From: Zdenek Pizl [mailto:z.p na linux-cd.cz]
Sent: 21. března 2003 13:16
To: linux na linux.cz
Subject: Re: mplayer a newbie

On Friday 21 of March 2003 12:57, you wrote:
> Diky, ale v tom fajlu (root/.mplayer/config) neni nic, jen komentar, ze
tam
> mam neco napsat. Otazka co, ze? Me to mrzi, delal jsem instalaci presne
> podle linuxzone a skoncilo to na tom, ze jsem nedokazal spustit vubec nïc
-
> mam pocit ze zakopany pes je v lincich na soubory kodeku a podobnych veci
> na spravna mista.

prozradte nam jeste, co mate za videokartu. I kdyz to neni uplne potreba, je

dobre to vedet, jestli nemate nejaky spatne podporovany kousek. Ja mam
Matrox
G550, proto mam jako vo primarne xmga.
A take samozrejme by mne zajimalo, jakou mate verzi? Ted je aktualni rc5 ...

moje konfigurace vypada nasledovne:

# Write your default config options here!
gui=yes
skin=proton
subcp=cp1250
double=yes              # use double-buffering
framedrop       = yes   # drop frames, when not in sync (slow CPU,
cache           = 8192  # use 8Mb input cache by default

sws=2
osdlevel=1
rootwin=yes

vo=xmga,xv,sdl
ao=alsa9,arts
# udelame si misto pod filmem na titulky, aby nelezly do obrazku
vop=expand=-1:-100:0:20

--
z.p.