xfs nebo radeji neco jineho?

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Pátek Březen 21 14:50:44 CET 2003

> Chci se jen zeptat ,jestli ma nekdo zkusenosti s porovnanim
> vykonu u malych souboru ReiserFS versus xfs ?
> Mate nekdo nejake typy na zvyseni vykonu file systemu?
> Ext3 jsem zkousel a nic moc. Treba vylistovani souboru v
> adresari trvalo strasne dlouho,atd...

osobne preferujem z filesystemov reiserfs, mal som jeden cas vyse stotisic suborov v adresari a chodilo to velmi svizne (oproti ext2 neporovantelne). celkovo zatial mam len tie najlepsie skusenosti. xfs som zatial neuzil, takze neviem porovnat,
ale na abclinuxu.cz vysiel pekny serial porovnavajuci ex3, xfs, jfs a reiserfs, tuna http://www.abclinuxu.cz/clanky/ViewRelation?relationId=20310 je zoznam serialov, hladaj "Moderní souborové systémy".