mail na sms s "+" (was: Re: hlidani /var/log/messages || monitor httpd

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na scplyn.cz
Pátek Březen 21 16:08:31 CET 2003

Michal Kubecek wrote:

> Řekl bych že ne, ten znak "+" neinterpretuje shell ale přímo mail.
> Také jsem s tím kdysi bojoval a nakonec jsem to obešel tak, že jsem
> místo "mail" použil "elm", pouzději "mutt".

nahradte ten znak + nulama, tj. 00420724123456 na sms.eurotel.cz. Tohle
zarucene funguje.

ALE: eurotel zmenil politiku v sms brane, takze ze zpravy (do jejihoz
textu pocita i e-mail adresu odesilatene) vezme prvnich 60 znaku a za to
doplni reklamu a tohle posle. Mate-li dlouhou adresu (jako ja),
neposilejte si nic dlouheho...

--
Vladimír Náprstek