mplayer a newbie

Peter Hugo Hyben hugo na heavy-soft.sk
Pátek Březen 21 16:14:11 CET 2003

uff, takze hned na zaciatku, predpokladam ze v tom notebooku je skor
SiS630. modra obrazovka je problem ovladaca v X a nie mplayeru, skuste
zadat najpv:

mplayer -vo help

zistite ake mate moznosti a postupne vyskusat vsetky, mal som podobnu
grafiku v notebooku a bezalo mi to iba s nastavenim:

mplayer -vo x11

pokial vsak chcete prehravat dvd, doporucujem prehodit ovladac v X, aby
ste mohli pouzivat parameter xv. pre sis je dobry ovladac na stranke
http://www.winischhofer.net

ak nefunguje gui jednoznacne chyba skin default

moja konfiguracia "~/.mplayer/config" je:

vo=xv
ao=alsa9
zoom=yes
cache=8192
subcp=cp1250
subfont-blur=6
subfont-encoding='unicode'

 > font: can't open file: /root/.mplayer/font/font.desc
 > font: can't open file: /usr/local/share/mplayer/font/font.desc

toto vypisuje aj mne, ale titulky mi idu cez freetype rendering support,
takze to ani nepotrebujem (len netreba zabudnut mat ~/.mplayer/subfont.ttf)