zprovozneni PHP a Apache

Pavel švarc stefan.samecek na volny.cz
Sobota Březen 22 09:32:38 CET 2003

Richard Holas wrote:

> [...]
pokud vím psal jste že používáte RH8.0 tak proč kompilace mysql, ta je přeci
přímo v distribuci na CD3

> Zdravim,
>
> tak jsem doinstaloval, spustil apache (stejnym zpusobem jako predtim) a
> mozilla mi pri zadani <http://localhost/> rekne jen "The connection was
> refused when attempting to contact localhost."
apache se spouští "/sbin/service httpd start"
a pomocí "service httpd status" se můžete přesvědčit zda běží

> Takze jsem pokrocil zpet. Podotykam, ze jsem k tomu dospel uz pred par
> dny, pak jsem nemel cas a znovu jsem to zkusil dnes. (btw jak se
> korektne odinstalovava apache?)
pomocí "rpm -e <jméno_balíčku>" jméno balíčku je pro apache "httpd"
všchny balíčky související s apachem najdete pomocí "rpm -qa | grep httpd"

> Nebyla by nejaka rada? Nechce se mi spoustet windows kvuli apache
> (pripada mi to pritazene za ples...)
nevím co s tím pořád vyvádíte prostě to musí chodit naprosto samo hned po
instalaci, zkuste popsat jak vlastně ty jednotlivé komponenty instalujete

Stefan