zprovozneni PHP a Apache

Pavel Kraus pavel.kraus na matfyz.cz
Sobota Březen 22 19:34:21 CET 2003

                                           Tady:                   ^ ;-)

> No, za ty chvile nadeje to stalo. Ten krasny okamzik, kdy jsem spustil
> Apache. Kdyz jsem nakopiroval svoje "Hello world." Kdy jsem uvidel zdroj...

Apache asi nevi, ze to ma interpretovat. Je ted v konfiguraku to AddType?

> Ach jo, modul neni natazeny a nemuzu ho v te instalaci nikde najit,
> abych ho mohl nastavit do LoadModule...

Obvykle ho vidam v /usr/libexec, popr. podobnych adresarich.

A co nekde v adresari php-4.3....? Co nejake obecne hledani, jako
find . -name "*.so" nebo "*php*" ?

--
Pavel Kraus
GPG/PGP FP: 982B E56B 1372 FD2A AA14  9A7D A35F 7B2C 1275 9D7F