linux a VIA EPIA 800A Mini ITX

Miloslav Synek synek na pbtisk.cz
Pondělí Březen 24 13:56:28 CET 2003

> SuSE 8.1 na
> 2x SDRAM,

... mam ted doma to same,jeste v bedne od AOpenu H340H (docela
pekna a ticha)a taktez se dneska zacnu pokouset s toho delat
malinkej servrik pro vnitrni sit, zatim s usbckovou Divou852
ISDN a pozdeji (az bude) tak nejake to ADSLko coby modem pro
pripojeni.
jen nemam Suse8.1 ale 8.0 nebo Mandrake 9

S pozdravem

Miloslav Synek

Kontakt: synek na pbtisk.cz <mailto:synek na pbtisk.cz>   nebo  ICQ
UIN:122152331
---
Svetlo na konci tunelu muze byt take reflektor protijedouci
lokomotivy......