problem s crond

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Pondělí Březen 24 19:39:35 CET 2003

On Mon, 24 Mar 2003, Jan Hrabcak wrote:

> Mam problem s cronom. Skripty, ktore mi spusti, sa nevykonaju spravne,
> niektore neurobia nic, niektore "hodia" zle hodnoty. Ale ak ich spustim
> rucne, urobia to co maju,cize su v poriadku.Updataujem si nimi totiz rrd
> databazy. Neviete, kde moze byt problem? mam mdk 9.0 so standartnym
> jadrom.balicky:

Je treba si dat pozor na to, ze ten skript ktery cron spousti, nema ve
chvili kdy je vykonavan stejne prostredi jako Vy, kdyz ho spoustite z
shellu (jde predevsim o cesty). Zkusite do toho skriptu dat bud nastaveni
promenne PATH na nejake rozumne hodnoty, nebo spoustejte vsechny programy
s absolutnbi cestou, a na PATH se nespolehejte vubec.

--
JiKos.