Mrznuci linux, migracia na FreeBSD?

Pondělí Březen 24 20:18:15 CET 2003

On Mon, Mar 24, 2003 at 04:03:15PM +0100, Peter Surda wrote:

> [...]
> mi mrzne.
> - Bud sa "spomaluje" siet, teda napr. pingy v LAN-e na fixny pocitac rastu az
>   do >1 sekundy (normalne je to pod 1ms). V logoch nic nie je. Pomoze len
>   restart.
> - Alebo jednoducho prestane odpovedat vobec (napr. na pingy), a na konzole sa
>   neda nalogovat, ked napisem root, tak ENTER sice presunie kurzor na novy
>   riadok, ale to je vsetko. V tomto pripade je obcas v logoch poznamka, ze je
>   nieco s IDE, co nie je pravda, lebo aj kable aj controllery aj disky som uz
>   x krat vymienal, aj za uplne ine modely.

Monitorujete velikost dostupne pameti? Mate vubec swap? Kolik? Pomuze
pri zpomalovani rmmod na modul ovladace sitove karty?

Pokud mate problemy s IDE, pak byste mel hledat specificke zaplaty pro
vas IDE chipset (pripadne nepouzivat tak agresivni nastaveni u hdparm,
pokud ho pouzivate).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz