Aplikace pro podani dan.priznani

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Pondělí Březen 24 19:58:26 CET 2003

   From: Petr Baudis <pasky na ucw.cz>
   Date: Mon, 24 Mar 2003 19:04:37 +0100

   > je neco noveho? Pokud ne, jaky je pracovni timeout na obdrzeni
   > vysvetleni?

Myslím, že je to 30 dní. Stávající stav je již v pořádku. Ministerstvo
vydalo novou verzi aplikace bez knihovny PJ a změnilo licenci. Nicméně já
(a určitě i další lidé ;-)) mají starou verzi a pokud se jako já rozhodnou
požádat o zdrojové texty celé aplikace, mají na to plné právo.

Jinak nic nového není. Určitě se podělím o výsledky...
--
Pavel Janík

printk("VFS: Busy inodes after unmount. "
        "Self-destruct in 5 seconds.  Have a nice day...\n");
                  -- 2.3.99-pre8 fs/super.c