Dodatek: Zmena codepage emailu?

Matous Jan Fialka fialka.linux na seznam.cz
Pondělí Březen 24 20:57:42 CET 2003

Srdecne zdravim vsechny pritomne!

K dotazu se subjectem "Zmena cedepage emailu?" dodavam toto:

1) Uvitam i jakakoli jina reseni meho problemu nez pomoci ~/.procmailrc...
2) Slovum: "v jakemkoli z ceskych kodovani" rozumejte prosim "v jakemkoli z
   ceskych 'bezne uzivanych' (sic!) kodovani" a kodovanim bez diakritiky
   rozumejte prosim iso-8859-1 nebo neco takoveho (moc se v problematice
   nevyznam).
3) Napadlo mne ted take, ze by mi mozna take pomohlo, kdyby se emaily
   prekodovavali do UTF-8 (?).
4) Reseni stale hledam, ale na nic kloudneho jsem bohuzel jeste neprisel. Uz
   si vazne nevim rady...
5) Budu skutecne vdecen za kazdou pomoc!

Dekuji mnohokrat za Vase podnety ci rady... :-)

--
Matous Jan Fialka     Variable computing Prague
Varcomp E-Mail: director.varcomp.prague na post.cz