Mrznuci linux, migracia na FreeBSD?

marek cervenka cer20um na axpsu.fpf.slu.cz
Úterý Březen 25 00:56:30 CET 2003

> Okej, tak teda skusim vsetko, co ste mi radili, zacnem vyrvanim vsetkych PCI
> kariet (no, graficku tam asi necham), ked to nepomoze, skusim upgrade na RH9,
> a ked ani to, tak freebsd (uz som medzitym stihol stiahnut a napalit, ale len
> minimal, snad sa s tym bude dat robit).
>
> Potom sa urcite ozvem, ked nieco objavim, myslim, ze to bude zaujimat
> viacerych.

jake jste zkousel sitove karty?
pokud neco co bezi s driverem tulip, nebo starsim sundance tak zamrzani
pri velkem toku dat je tady docela caste

drivery p.beckera (www.scyld.com) jsou ok

p.s. a neutikejte nam k freeBSD, radeji to doreste ... ;)

Marek Cervenka
Centrum Vypocetni Techniky
CVT - http://cvt.fpf.slu.cz
FPF SLU OPAVA - http://www.fpf.slu.cz