Aplikace pro podani dan.priznani

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Úterý Březen 25 08:57:28 CET 2003

On Tue, Mar 25, 2003 at 06:47:32AM +0100, Pavel Janík wrote:

> Ano, ani právo na neznalost. Není možné abyste někoho zabil a řekl, že je
> to omyl. Ve smluvních vztazích je vše jasně dáno a pokud si nepřečtete
> poslední větu ve smlouvě, nemůžete to omlouvat svým omylem...

Asi jsem se vyjádřil poněkud neobratně, čímž jsem vám nahrál na lacinou
smeč. Šlo mi spíš o to, že se lze snadno dostat do neřešitelné situace.
Viz níže.

>    > Co má podle této logiky udělat člověk, který z neznalosti nebo
>    > nepozornosti slinkoval program, kde použije GPL knihovnu a knihovnu,
>    > od které zdrojové texty nemá a třeba ani mít nemůže?
>
> No, podle této logiky nevím, ale podle licenci to nesmí dále
> distribuovat...

Mne zajímá právě to, co má podle vás dělat, pokud už to omylem udělal.
Podle toho, co tvrdíte, je to situace, kterou nemůže vyřešit. Takže co
potom?

                                                        Michal Kubeček

P.S. Nezapomínejte navíc, prosím, že ve zmíněném konkrétním případě
se jedná o jednoúčelovou aplikaci, která bez protistrany na serveru
není k ničemu.