Aplikace pro podani dan.priznani

Martin Hassman martin.hassman na vscht.cz
Úterý Březen 25 09:21:50 CET 2003

>Subject: Re: Aplikace pro podani dan.priznani
>From: mike na mk-sys.cz (Michal Kubecek)
>Newsgroups: cz.comp.linux

>Mne zajímá právě to, co má podle vás dělat, pokud uµ to omylem udělal.
>Podle toho, co tvrdíte, je to situace, kterou nemůµe vyře±it. Takµe co
>potom?

>                                                        Michal Kubeček

Na takovou otazku se bude tezko odpovidat :-) Pokud uz nekdo udelal
cokoliv co nebylo v souladu se zakony dane zeme, tak se to nekdy tezko
napravuje, resp. o tom, co ma udelat uz obvykle rozhoduje soud.

Jestlize ministerstvo tu chybu udelalo, tak to hodne zavisi na tom, zda
nekdo poda trestni oznameni ci nikoliv.
Takove ministerstvo muze v tomto pripade slibit (a tusim, ze nejaka takova
vyjadreni padla), ze do nekolika mesicu zverejni aplikaci i pro linux. A
pokud k tomu opravdu dojde, tak ho (pravdepodobne) nikdo jiz nebude chtit
zalovat -> problem se vyresi mimosoudni cestou. Moralne to muzete
odsuzovat, ale domnivam se, ze to neni zcela neobvykly postup.

martin

--
Martin Hassman
Institute of Chemical Technology in Prague

Daląí informace o konferenci Linux