Aplikace pro podani dan.priznani

Ladislav Danko ladislav.danko na acsnet.sk
Úterý Březen 25 09:43:58 CET 2003

On Tuesday 25 March 2003 09:39, Michal Kubecek wrote:

> A to je co? To je právě to, co chci slyšet.

nuz, kedze nezijeme v svete, kde "niekto" neomylny kukne do tvojho mozgu
a pozrie sa, ci si to naozaj iba nahodou alebo naschval spachal a teraz
sa iba vyhovaras (mozno aj to pride..), tak to znamena, ze ak ta niekto
za to zazaluje, mal by si byt odsudeny podla prislusnych pravnych
predpisov; korupcnost sudcov je zas dalsi problem;

pls. uzavrime tento thread, nie je to kveci v tomto liste;

laco.