Mrznuci linux, migracia na FreeBSD?

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Úterý Březen 25 11:04:14 CET 2003

On Tuesday 25 of March 2003 09:44, you wrote:

> Uz nekolikrat se mi podarilo zpacifikovat podobne 'zacarovany'
> system tim, ze jsem vymenil zdroj.
> Zkuste tam na par dni dat jiny zdroj. Je to jednodussi, nez
> instalovat jiny system.

presne tak, nepostrehl jsem, kolik v tom mate zarizeni (disku, karet,
vetraku).
Ja resil neco podobneho, cas od casu se kousnul fileserver (RH-7.2, SCSI HW
RAID + 6 disku + 6 vetraku), pristup cca 60 lidi soucasne. Zadny hlasky v
logu, proste zatuhnul a hotovo, nebo se rovnou restartoval ... Pomohlo az
nasadit tam zdroj 540W (Edimax rules). Proste, kdyz se to seslo, tak to ten
puvodni 460W zdroj neutahnul ...

--
z.p.