Re: Bezpečnost WiFi

Vymazal Milan vymazal.milan na seznam.cz
Úterý Březen 25 11:27:12 CET 2003

Cau P.L.,

Tuesday, March 25, 2003, 11:14:26 AM, you wrote:

> Potřeboval bych se zorientovat v oblasti bezpečnosti bezdrátové sítě.
> Zajímalo by mě, na jaké úrovni je zabezpečení proti přístupu cizích

EAP a nebo identifikace podle MAC pomuze. Pokud se vam chce vice
investovat doporucil bych Cisco Airmanagement s technologii DSSS a
breeznet s technologii FHSSS. Co jsou dosti bezpecne technologie pro
WiFi. Tzv. freqency hooping je uz orisek pro utocnika.

Buhuzel bezpecnost prenasenych dat neni nijak vyresena. To ale neplati
pro DSSS a FHSSS :)