Problem mezi Linux a HP

k.moravec na orcz.cz k.moravec na orcz.cz
Úterý Březen 25 12:39:41 CET 2003

Zdravim,

mam takovy problem s propojenim linuxu RH 6.1 se sitovou kartou 3c509 a
wavelan s pocitacem HP.

Pokud pristupuji z bezdratove site primo az na server HP, prenosy pomoci
FTP funguji bezproblemove, standardni rychlost. Problem nastava pokud
prenasim neco z HP na prvni server v bezdratove siti, Rychlost prenosu
klesne razantne, radove 10 x, respektive pri vypisu hash mi to chvili jede,
pak se to zastavi, znovu rozjede, ..... Pokud ale z HP prenasim na linuxovy
router jede to bez problemove a pokud z linux. routeru prenasim stejny
soubor do wavelan site, vse je take OK.

Co se tyka linux routeru, je to 486 s 16 MB RAM, takze pro routovani by to
melo byt dostatecne....

Aby to jeste nebylo tak jednoduche, pokud provadim stejnou cinnost, tedy
prenos souboru z lokalni site pres linux. router do wavelan site z nejake
stanice windows, vse jede bez problemu.

Zkousel jsem jiz vymenit veskere sitove kabely, switch, .... a porad
nic.... pripada mi to jako by si nerozumel server HP s Linuxem. Zkusim
jeste vymenit router za P133 ale myslim si ze to nepomuze.

Pokud se nekdo setkal s podobnym problemem dejte prosim vedet.

S pozdravem

Jeste nacrtek site...

                             (ORINOCO Card             3C509)

Karel Moravec