Procmail: pomoc s ~/.procmailrc regex?

Matous Jan Fialka fialka.linux na seznam.cz
Úterý Březen 25 19:07:41 CET 2003

Dekuji velice za vycerpavajici odpoved. Netusil jsem, ze cela problematika
je tak slozita. Alespon ted vim, ze na tento problem jaksi nemam dostatecne
znalosti. Perl neovladam stejne jako neovladam regex (vse se samosebou
casem naucim, jako vsichni). Nadto jsem vubec linuxovy novacek. Chtel bych
se proto Vas vsech v konferenci zeptat, jestli nahodou nekdo z Vas podobny
script, jaky mi zde kolega radil, v perlu uz nenapsal a nemohl by mi ho
poskytnout (?) ...

Dekuji.

--
Matous Jan Fialka     Variable computing Prague
Varcomp E-Mail: director.varcomp.prague na post.cz