Procmail: pomoc s ~/.procmailrc regex?

Matous Jan Fialka fialka.linux na seznam.cz
Úterý Březen 25 20:29:34 CET 2003

A mohl byste to tedy nekde vystavit? Treba to tady nekdo rad doprogramuje?
Nemyslim, ze bych byl v republice sam, kdo podobny problem resi. Popr. mi
ten stavajici script, ktery mate, zaslat na muj privatni e-mail? Apropos,
pokud by mel nekdo take takove nejake scripty ci jina reseni - sem s nima a
nebo mi tim klidne zahlte mou privatni schranku ;-) Opravdu nejake
ucinne reseni potrebuji...

Dekuji mnohokrat a preji vsem mnoho zdaru.

--
Matous Jan Fialka     Variable computing Prague
Varcomp E-Mail: director.varcomp.prague na post.cz