Bezpečnost WiFi

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Středa Březen 26 13:34:34 CET 2003

On Wed, Mar 26, 2003 at 09:06:59AM +0100, Josef Varilek wrote:
> Taky zrovna resim dilema zda povolit wifi ci nepovolit.
>
> je moznost ze se nekdo napichne do "trafficu" ? za
> predpokladu ze bezi sifrovani a je zapnute omezeni na MAC?
>
> Pepa

Ahoj,

hezka prednaska byla na openweekendu http://www.openweekend.cz. Nevim
jestli uz jsou aktualizovane vcetne videa.

Kazde "omezeni" zvysuje bezpecnost. Nevim, ktere sifrovani mas na mysli.
Jestli WEP nebo sifrovani treba na urovni ssl. WEP se da relativne
snadno prolomit. MAC si nekdo muze zmenit.

Na me bezdratove siti
- lide se mohou na louce s notebookem stat klientem
- kdo chce prehravat mp3 ze serveru nepotrebuje WEP
- klient neni videt z internetu. Nestane se mi, ze nejaky dobrak zasdili
  detske porno na svem web serveru a pak mi na dvere zatuka policie.
- kdo chce sifrovanou komunikaci necht pouzije zabezpeceni na jine
  urovni.

S pozdravem Dalibor