nejde instalovat Mandrake 9.1 pres pxeboot

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Středa Březen 26 15:27:34 CET 2003

Ahoj,

pockal jsem na novou verzi, protoze mi to u cookera
nechodilo a nechodi to i nadale.
Je mi jasne, ze to chodit nemusi a muzu v pripade
potreby pripojit disketovou mechaniku, ci CD.
Zajimalo by me to ale z principu.

Pouzil jsem vmlinuz a all.rdz pro isolinux.
Masinka po siti nabootovala a tvarila se spokojene.
Zvolil jsem instalaci nejdriv NFS, pak HTTP,
sitova karta (eepro100) se spravne nasla,
zadal jsem spravne server (klient vse dostava pres DHCP)
i adresar (pri preklepech se zlobil).
Pak rikal, ze cuca do pameti (uff, ted nevim presne
jak nazval to, co cuca), bezel metr, dobehl
a vybehla nasledujici hlaska (stejna pro NFS i HTTP):

in second stage install
Error using auto_install
SCALAR(0x89b5828)
error :(
switch to console f2 for a shell
Press <Enter> to reboot

Do konzole prepnout jde, pri NFS variante
tam je i videt namontovany disk v /tmp/image
a lze jit na jeho obsah, opravdu tam je.

Nenapada vas, kam zkouset dat nejake ladici tisky,
aby se dalo zjistit, co vlastne zbuchlo.
Ja sam zatim nikdy instalaci zadneho Linuxu detailne
nepotreboval rozebirat (vyjma LTSP).

ivo