notebooky a linux

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Středa Březen 26 18:58:25 CET 2003

   From: Ladislav Danko <ladislav.danko na acsnet.sk>
   Date: Wed, 26 Mar 2003 11:04:24 +0100

Zdravím,

   > planujem sa buchnut po vacku a obstarat si nejaky notebook; pokukujem
   > bud po dell latitude c400 alebo nejakom sony vaio mikronotebook-u;

já mám Dell Latitude X200, váha 1.27 kg ;-). Jsem naprosto spokojený. Ale
já jsem měl na notebook specifické požadavky a tento typ mi je splnil na
99%. Chybí mu jenom IR, jinak tam je vše přesně tak, jak to chci. Ale
ostatní typy s IR zase něco postrádaly - např. C400 nemá firewire a neumí
současně (alespoň podle mých informací) použít LCD a externí
monitor. S VAIO je v ČR problém, protože to tady nikdo rozumně neprodává,
neservisuje apod.

Jediná věc, kterou jsem zatím nezkoušel je integrovaný modem, ale ten by
měl jak na C400, tak i na X200 chodit. Já ho ale nepoužívám. WiFi karta
funguje také perfektně. Jenom mám drobný problém s DVDčkem, které je
v mediabase. Ale to je spíše problém kernelu - chvíli to funguje a pak
konec (funguje až po dalším rebootu). Ale opět jsem to neřešil, protože na
to nemám čas. Ale mělo by to už být taky odstraněno. FDD v mediabase
funguje dobře.
--
Pavel Janík

Both of these problems are being worked around by my 'Adaptive Crap Filter
(notTM)' code.  Don't look at it.  It'll kill you.
                  -- David Mansfield in LKML