kurzor stoji, mys vsak vunguje - co s tim???

Peter Luciak luciak na creon.profinet.sk
Středa Březen 26 20:57:21 CET 2003

On Wed, Mar 26, 2003 at 06:45:55AM +0100, Marian Cavojsky wrote:

> Skuste pouzit Option "SWCursor" v /etc/X11/XF86Config

	Tipoval by som skor na zle nastavenie protokolu v XF86Config. V
Section InputDevice, kde sa hovori o mysi, skuste napisat

	Option	"Protocol" "ImPS/2"

Resp. zmenit protokol na iny, ak ImPS nebude fungovat.

by,
c.
--
Peter `cuco' Luciak
http://countx.host.sk/pubkey

Myslenie má budúcnosť. Nemyslenie len tradíciu.
                                             -- S.J. Lec